Ticaret Hukuku

Ticaret hukukuna bağlı olarak açılan bir davada önemli olan sadece kazanmak değildir. Aynı zamanda süreçten yıpranmadan çıkabilmek ve bunun yanında da kısa sürede işlerin çözümlenmesi gerekmektedir. Uzayan dava süreçleri insanları aşırı oranda yıpratan ve kazandıkları bir miktar tazminatlarını da haklı olmak için harcadıkları hem maddi hem de manevi kaybın yaşanmasına ilişkin oluşan bir durumdur. Ticaret hukuku uzmanları ile görüşebilmek için Alıcı Hukuk Bürosuna başvuruda bulunmanız yeterli olacaktır Bu kapsamda “6102 – Türk Ticaret Kanunu” kapsamında gerçekleşecek olan doğacak olan hakların korunmasına ilişkin ve tarafların daha kısa sürede dava sürecini sonuçlanmasına ilişkin olarak çalışmalarımızı görebilmeniz mümkündür.

Ticaret Hukuku Alt Dalları

Türk Ticaret hukuku farklı ticaret kanunlarının yer aldığı altı farklı bölümden oluşmaktadır.

• Ticari işletmeler,
  • Kıymetli evrak,
  • Ticari Şirketler,
  • Deniz Ticareti,
  • Sigorta hukuku
  • Taşıma İşleri

Bu nedenle de bu hukuk alanı ile alakalı olan davalara bakacak olan avukatın alanında uzmanlaşmış ve bu konulara yönelik, bilgi, beceri ve tecrübesi bulunması gerekmektedir.

Alıcı Hukuk Bürosu uzman avukatları sayesinden ticaret hukukuna ilişkin olarak bu altı ana bölümün dışında; Bankacılık hukuku, Uluslararası ticaret hukuku, rekabet hukuku ve kooperatif hukukuna ilişkin çalışmalar da bulunmaktadır. Ticaret hukuku esasına bağlı olarak sunulan bütün çalışmaları büromuz avukatları aracılığı ile gerçekleştirmek mümkündür.

Ticaret hukuku uzmanlık gerektiren bir daldır. Bunun nedeni ise, birçok alt dala ayrılmış olmasından kaynaklıdır.

Türk Medeni kanunu, Türk Borçlar Kanunu, Türk Ticaret Kanunu maddelerini ve yasaların getirmiş olduğu yükümlülüğü iyi bilmek gerekmektedir.

Ticaret hukuku birçok farklı hukukun kesişimi olarak görülmekte ve bu kapsamda da diğer yasa, tüzük, yönetmelik ve mevzuata ilişkin çalışmaların harmanlanması ile ortaya çıkmış bir ana daldır. Bu nedenle de bu alanda uzmanlaşmak bütün hukuk kapsamında genel bilgiye sahip olmayı gerektirir. Bu işi de ancak Alıcı Hukuk Bürosu avukatları çözüme ulaştırır. Danışmanlık hizmetinin ve dava çözümleme süreçlerinin bir numaralı adresi olarak sizler de en kısa sürede işleminizin sonuçlanmasını istiyorsanız bizlere başvurabilirsiniz. Alıcı Hukuk Bürosundan telefon ile randevu alarak danışmanlık hizmeti alabilir ya da davanın seyri ile ilgili her türlü destek ve gelişmeleri çözümlemek adına uzman avukatlarımız ile çalışmalarınızı sağlayabilirsiniz.

Eylül 2021
« Mar