Velayet Davasında En İyi Avukat

Velayet Davasında En İyi Avukat ; Aile mahkemelerinde velayet davasında en iyi avukat olarak görevimizi yerine getiriyoruz. Boşanma davalarında tarafların en çekişmeli olduğu durum velayet konusudur.

Boşanma davasında çocuğun velayetini alamayan eş, ilerleyen zamanlarda şartların değişmesi ile birlikte çocuğun velayetini talep edebilir ve velayet davası açabilmektedir. Karşı tarafın çocuğun zararına olabilecek zararlı ve ahlaksız bir yaşam sürüyor olması, içki , kumar ve uyuşturucu madde alışkanlığına sahip olması durumunda, diğer tarafın belirtilen durumların kanıtlanması halinde çocuğun velayetini kendisi alma hakkı söz konusu olmaktadır.

Velayet davası ile ilgili etkili ve kesin çözüm sunan çalışmalarımız için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Mahkeme tarafından çocuğun hukuki kararlar eşliğinde velayet almanıza yardımcı oluyoruz. Bu konudaki tüm haklı gerekçeleriniz mahkemeye sunarak, velayet davası ile çocuğun vesayetini almanıza yardımcı oluyoruz.

Boşanma sürecinde çocukların velayetinin kimde olacağı hakkında mahkeme tarafından karar verilir. Bu konuda anne babalar evlatlarının velayetini alabilmek için Ankara en iyi velayet avukatları hakkında araştırma yaparlar. Velayet davalarında her zaman kesin sonuca ulaşarak boşanma sürecinde stresinizi en aza indirecek çalışmalar yapıyoruz.

Velayetin düzenlenmesi konusunda asıl olan her zaman için çocukların üstün yararı ve menfaati olarak değerlendirilir. Bu süreçte Aile Mahkemesi bünyesinde bulunan psikolog, pedagog gibi uzmanlardan  her iki ebeveyn ve çocuklar ile görüşülerek, inceleme ve rapor istenir. Bu raporlar sonrasında tarafların gelir, barınma, sosyal ve psikolojik durumlarına göre çocukların sağlıklı gelişimi için velayeti almaya engel bir durumun olup olmadığı araştırılarak velayet hakkında karar verilir. Bu konuda Ankara’nın en iyi velayet avukatı olarak görevlerimizi başarı ile yerine getiriyoruz.

Ocak 2020
« Ara   Şub »